7. ZLATÝCH PRAVIDEL PRO INTERNETOVOU PREZENTACI

1. FOTOGRAFIE A VIDEA

Video a fotografie prodávají

Vizuální obsah často řekne více, než odstavec textu. Je proto lepší vyjádřit podstatu Vaší nabídky fotografií či zapomocí krátkého videa. Nepodcňujte ale kvalitu. Špatný nebo vulgární obrázek či video může mít úplně opačný efekt

Continue reading

2. REFERENCE

Dokažte zákazníkům, že s Vámi budou spokojeni

Referencemi dáváte zákazníkovi najevo, že Vaše firma má již své spokojené klienty a proto se nemuí bát začít s Vámi spolupracovat. Nezapomeňte uvést jméno předchozího klienta nebo si přímo od takového klienta reference vyžádejte. Popřípadě ho požádejte o možnost poskytnout referenci Vašemu novému zákazníkovi přímo telefonicky.

Continue reading

3. NOVINKY

Dávejte o sobě průběžně vědět

Novinky jsou vhodným nástrojem jak přinášet aktualizované informace o Vaší společnosti. Možností jak zajistit informovanost Vašich stávajících i nových potencionálních klientů je několik. Nezapomeňte ale sekci s novinakmi pravidelně aktualizovat.

Continue reading

4. MOBILNÍ TELEFONY A TABLETY

Jděte s dobou a technikou

Uživatelé dnes na web prakticky přistupují na internet z tabletů a chytrých telefonů. Myslete na to a připravte své webové stránky na tuhle skutečnost. Zkotrolujte zda jsou Vaše webové stránky čitelné i na mobilech a tabletech.

Continue reading

5. DOMÉNA

Výběr domény určitě nepodceňujte

Reklama je dnes naprosto nezbytnou záležitostí! Musíte dát o sobě vědět, jedině tak k sobě Pro svou prezentaci nikdy nezapomeňte vybrat vhodný název. ideální je podle klíčového slova. Název domény by měl působit důvěrihidně. Stejnou adresu by měla mít i emailová adresa.

Continue reading

6. UŽITEČNÉ INFORMACE

Dejte uživateli to, pro co si přišel

Zkuste se vžít do role návštěvníka Vašeho webu nebo webové prezentace. Proč k Vám přišel, co ho donutilo kliknout na Vaši webovou stánku ? Co v tom okamžiku očekává ? Odpovídáte na Vašem webu na všechny jeho jeho důležité otázky ? Vystihli jste všechny výhody, které mu Vaše firma přinese ? Nabídněte svým klientům v dodatečné a zároveň přehledné formě. A nazeapomeňte - méně někdy znamená více.

Continue reading

7. KONTAKTY, ADRESA, OTVÍRACÍ DOBA

Nezapomeňte říct zákazníkovi, kdy a kde Vás najde

Návštěva webu by měla podnítit uživatele ke kontaktování Vaší firmy. Jeho cesta k Vám by měla být naprosto bez překážek. Povědomí o otevírací době a adrese je stěžejní k tomu, aby Vás zákazník našel odhodlán utratit peníze. Web by měl obsahovat základní informace jako :
  • adresa, ideálně doprovázená mapu
  • telefonní číslo
  • e-mailová adresa
  • otevírací doba
  • kontaktní formulář

Pravidelná roční reportáž firmy Google

It’s that time of year — when we look back at the last 12 months and reflect on the trends that defined the year in Google Search. From Powerball numbers to Olympic champions, whether making dessert or becoming a mannequin, this year affected us all in different ways. Through all the highs and lows, people came to Search to learn more and understand.